Društvo GRS Jesenice

Objavil/a: Miha Novak, nedelja, 19. januar 2020

HOCHGRUBENKOPF

V lepem ambientu Visokih tur
Včeraj me je Grega iz GRS Kranjska Gora poklical, da gredo v sklopu skupne GRS ture smučat v neznano v Avstrijo, ker man najrajši izlete v neznano, sem se povabilu z veseljem odzval. Pred postajo GRS Kranjska Gora so se nam pridružili še trije člani GRS Rateče ter midva z Gorazdom in Manco. Zjutraj je odločitev padla, da gremo v dolino Moll. Iz vasice Stahl smo zavili po serpentinasti cesti do razpotegnjene vasice Sonnberg, ki leži na južnih pobočjih nad dolino Moll. Na manjšem parkirišču smo pustili vozilo in se odpravili proti današnjem cilju. Po zasneženi cesti, smo se najprej vzpeli do slikovite planine Oberen Klenitzenalm. Od tam smo nadaljevali po dolinci do vrha Hochgrubenkopfa. Za vršnji vzpon priporočam uporabo srenačov, saj je špura, kar trda. Odsmučali smo navzdol po smeri vzpona. Podlaga na vrhu 5 cm fišneha snega na zelo trdi podlagi do planine od tam pa po cesti do gostišča Wallner’s Bodenhütte, kjer nam je prijazno osebje koče postreglo z okrepčilom. Sledil je še spust po poledeneli cesti do vozila. Smučarija, me danes ni nič kaj posebno prepričala. Ambient na tej turi in družba pa fenomenalna. Zopet en lep izkoriščen dan v lepi družbi in nov vrh v izboru novega turnosmučarskega vodnička od g. Peternela, ki je res odličen. Markotu pa hvala za varno vožnjo do izhodišča ture in nazaj