Okraski, foto: Igor Zalokar
NOVICE

Objavil/a: Miha Novak, nedelja, 26. marec 2023, ogledov: 295

Pod Kriško steno

Danes smo ujeli pravo zimsko smučarsko pravljico pod Kriško steno.
Ker so bile za danes možne padavine nisem ničesar planiral. Včeraj ob desetih zvečer me pokliče Klemen, če imam kakšne smučarske plane za danes. Hitro se odločim da se nekam gre, pokličem še Tomaža, ki se z veseljem odzove za turo. Ob 8 uri se iz Jesenic odpravimo do parkirišča pod Ruskim križem. Kar nekaj vozil je že pred nami, saj reševalci postaje GRS Kranjska Gora danes organizirajo tradicionalni Mihov smuk. Na parkirišču se srečamo z Igorjem, malo poklepetamo nato pa gre v svojem ekspresnem tempu naprej. Po prečenju Pišnice si v malem Tamarju nadenemo smuči. Kmalu smo pri koči v Krnici, kjer je vse pripravljeno za štart Mihovega smuka. Nadaljujemo po gozdu, kjer se na nekaterih mestih že kažejo kopnine, toda smučljivo še brez problema. Pod grabnom kjer se današnja tura postavi bolj v breg, naredimo požirek pijače in opazujemo pršne plazove iz Zadnjega Prisanka. Ko pridemo iz grabna vse bolj piha in iz metra v meter se višina novega snega veča. Smučarija bo vrhunska. Po slabih dveh urah smo v zatrepu pod Kriško steno. Dolgo se ne zadržujemo. Kože snamemo iz smuči, naredimo par fotk in že drvimo v dolino. Smučarija je res vrhunska. Izberemo desno varianto, ki se izkaže za dobro odločitev. Ko pridemo v položnejši del pa je sneg ravno prav odjenal. V koči v Krnici naredimo postanek in se okrepčamo. Tekme za Mihov smuk je konec. Tudi mi po cesti odsmučamo v dolino. Top dankul

SOCIALNA OMREŽJA
Če ti je vsebina všeč, jo objavi na Twitterju in/ali FaceBook-u.