Okraski, foto: Igor Zalokar

Prikazano: 361 - 380 od 412 zapisov
Stran  <<   <   16   17   18   19   20   21
6. 5. 2016, Sedlo Vršič
  Lep zaključek za zadnji "delovni" dan mesec dni trajajočega dopusta. Škoda le, da takih dni ni bilo še več. Ampak kaj moremo, narava se ne ozira na naše želje in prav je tako.
1. 5. 2016, V Glinščici
  .... smo včeraj uživali na prijetno toplem sončku.
28. 4. 2016, Španov vrh

24. 4. 2016, Luknja
  Včerej sva se z Darkotom udeležila memoriala ponesrečenim Mojstranškim reševalcem. Smučali smo iz Luknje. Smučarija je bila super. Sneg se začne pri razcepu poti Prag - Lukna. Od tam naprej pa je sneg neprekinjeno do Luknje. Na Luknji je rahlo snežilo, vreme je pa kljub slabi napovedi zdržalo od štarta do cilja.
22. 4. 2016, Velika Mojstrovka
  Jutranja megla, ki je silila iz primorske strani preko Vršiča in še posebej preko Vratc v Grebencu, se je tekom dopoldneva razkadila in nastal je lep dan. Sem pa smuči ves čas nosil, saj so vse do vrha narejene že prave stopnice.
21. 4. 2016, Skozi Prestreljeniško okno
  V krasnih razmerah in lepem vremenu je nastala lepa tura...
20. 4. 2016, Prestreljnik
  Prava smučarska pravljica nad Sella Nevejo. Od koče Gilberti v smeri Prevale. Od tam smo se odpravili mimo škrbine na vrh Prestreljnika. Vreme čudovito. Smučarija z vrha po odjenanem srenu. Nato pa spust v dolino. Prismučati se zaenkrat da do podna. Uživali Miran, Jur, Jože in jaz.
19. 4. 2016, Mala Mojstrovka
  Kjub ne najboljšem vremenu smo se danes Jože, Jur in jaz odpravili na Vršič. Na prelazu nas je pričakal veter. Po plazu smo se odpravili s smučmi na Vratca in nato po grebenu peš na Malo Mojstrovko. Plaz je zaenkrat še od vrha do podna povezan s snegom. Nadaljni greben pa je od sedla do vrha kopen. Na vrhu je bil tudi močan veter in megla, zato smo hitro sneli kože iz smuči in odsmučali proti grabnu med malo in veliko Mojstrovko v smeri drevesnice. Smučarija na vrhu po zelo trdi podlagi. Nižje ko smo smučali bolje je bilo odjenamo. Smučarija v drevesnico super. Prismučali smo kakšnih 5 min hoda v rušje nad potko, ki vodi do ceste nazaj na Vršič.
17. 4. 2016, Pod Kriško steno
  V nedeljo se je prima peljalo :)
16. 4. 2016, Križ
  Andrej, Igor in jaz smo imeli v načrtu smučati iz Stenarja ali Križa. A prišli smo približno do Bovških vratc.
16. 4. 2016, Kredarica
  Danes smo se Anja, Laci, Jur in jaz odpravili iz Krme na Kredarico. Z vozilom se da pripeljati do konca ceste v Krmi, do hleva. Smuči je treba nesti do gozdne meje pod Plešo. Približno 45 min - 1 h od parkirišča pri hlevu. Od tam je neprekinjeno sneg do Triglavskega doma na Kredarici. Od Polja se je z višino veter samo stopnjeval. Na vrhu močan veter, ampak bili smo v toplem zavetju v koči, pri prijaznih vremenarjih, ki so nam postregli s čajem. Odsmučali smo v smeri snežne konte in potem po Kalvariji, kjer poteka letna pot na Kredarico. Od tam pa čez Kurico navzdol do planine Zg. Krma (Prgarica). Nato mimo Polja in plazovom pod Draškimi vrhovi do gozdne meje. Tam smo smuči sneli in nadaljevali peš do vozila. Zaključili smo pri Firerju in analizirali prelepo turco.
13. 4. 2016, Mala Mojstrovka
  Spomladanska smuka - lahki in (ne vsi tako) hitri ;)
13. 4. 2016, Veliki Draški vrh

13. 4. 2016, Pod Kriško steno
  Proste dni in lepo vreme je treba izkoristiti. Na smučke se je danes še stopilo malo pred spomenikom v Malem Tamarju in do tam se je tudi prismučalo. Verjamem pa, da dolgo ne bo več tako, saj snega ni ravno v izobilju.
12. 4. 2016, Nad Šitom glava
  Danes ena "na izi". Včeraj je bilo objavljeno, da se z avtom da pripeljati do Tonkine koče, ampak to danes ne drži več. Že danes se je dalo pripeljati nad zadnji ovinek pod Erjavčevo, ko sva se vračala, pa je bil parking pred Erjavčevo že očiščen snega. Pa tudi cesto naprej so že rolbali. Če ne danes, pa zna biti jutri že prebito do vrha - vsaj po moji oceni.
11. 4. 2016, Veliki Draški vrh
  Kar se smučarije tiče ni bila ravno nek presežek. Ob 7. uri je bilo na Pokljuki nad ničlo in megleno, sneg pa seveda temu primeren. Snega je na Pokljuki še nekje med 10 in 20 cm.
8. 4. 2016, Kredarica
  Pred poslabšanjem vremena in razmer sem šel še na eno turo.
4. 4. 2016, Stubeck
  Stubeck sicer ne velja ravno kot hrib, idealen za pomladansko smuko, a se je izbira glede na vremensko napoved in temperaturne razmere v visokogorju izkazala za dobro.
3. 4. 2016, Plazje - Male Špice (2160m)
  Včeraj je bila spet prima smuka...
28. 3. 2016, Stožje, Kozjak
  Velika noč je minila v turno - smučarskem vzdušju...